Anonim066 benn muane dıye gitmiştim geçen cuma doktor hanımın sekreteri muaneden önce bır nst alalım dedi doktor hanım bende tabii hiç beklemiyordum heycan bastı birden 🤣😂 neyse gidip girdim 15 dk falan sürdü ciktimm 🤣😂 yarin yine gidicem sorun çıkmadı