Melisa_12233 6 gün var reglde dünden önce prodoctor test söylemiştim trendyoldan şu an dağıtımda gelsin hemen yapıcam ben ya çok merak ettim bekliyorumm gelmesiniii dua edin banaaa🥹
Melisa_12233 Geldi yaptım negatif çıktı kızlar 6 gün var adete olsa çıkar mıydı ki yok mı var mı bilmiyorum ya moralim çok bozuldu yumurtlamamın üzerinden 8 gün geçmiş 10 gün geçtikten sonra yapın diyorlar off bilmiyorum
Melisa_12233 sevgibeybi ayy inşallah ya ağlıycam o derece oldum yani o çizgiyi görünce bengi hanım içimi rahatlattı sağolsun inşallah erkendirde ondan çıkmamıştır o his bile o kadar güzel ki öğrenilen zamanı düşünemiyorum bile umarım bekleyen herkes pozitifleri görsün🙏🥰
sevgibeybi Melisa_12233 kız nasıl sevinmek için erkense ağlamak için de erken🌸 regl olana kadar üzülmek yok✌🏼regl olursan da teselli veremem ben de ağlıyorum çünkü 😂😂😂
Melisa_12233 sevgibeybi hahahafa hiç güleceğim yoktu inşallah allah kalbinizin güzelliğine göre versin😅🤣❤️
Babyandmoms Bat 27 Ocak gecikmesini bekleyip öyle test yapıcam hayal kırıklığına uğramak istemiyorum ,sağ kaşığım da3-4 gündür ağrı var