Anonimcik pazartesi dr gittim gormedi kistimden dolayi jinekoloji onkolojiye yonlendirimdim.Sali günü oradaki dr keseyi gördü 8mm haftasiyla uyumlu dedi normalde vajinal muayene yapacakti ama once karindan bakalim goremezsek vajinal yapariz dedi sukur kese gorundu ama kullandıkları usg cihazi farklı ayardaymis normal usg gibi degilmis gebelere bakmıyorlar normalde ama kist olduğu için bana baktılar bi iki hafta sonra kadın doğuma görünmemi söyledi bebegi görebilmem için ayın 5 inde randevu aldım umarım görünür bebegim bu sefer saglikli bir sekilde kavusuruz yavrumla🤲