18 haftalık hamileyim son zamanlarda idrar da yanma vs. Yok kanamam da şükür yok ama arada bir karın ağrısı kasık ağrısı vuruyor geçiyor günde 3 4 defa yaşıyorum sanki karnımda bir şey hareket ediyor bebeğim hareketli onu farkındayım ama bebek büyüdüğü için mi bu durum daha hissetmeye başladım ? Yaşayan var mı