Busra_03 Merhaba kızlar Hüseyin beye gidenler varmi? 37 haftalık olduk her hafta gel demişti yıllık izine çıkmış hastanede yok sizler ne yaptınız bu durumda ne yapmak gerekir başka doktora gitsemmi sizce yoksa beklesemmi?
Busra_03 Songul2667 19 unda hastanedeydim 10 günlük yıllık izinde bu süre uzayabilir aramadan gelme dediler bana
Miinniik Merhaba arkadaslar bende huseyin beye muayene gidiyorum memnun musunuz. Cinsiyetlerinizi ne zaman soyledi ve doğru muydu