Senacaaa ay çok az kalmış sizin de, hayırlısı ile gelsin inşallah 🙏🏼 Doğumum güzel geçti, ben biraz geç toparlandım ama doktorum ya da hastane kaynaklı değildi, biraz mental olarak zorlandım 😅 cuma sabah doğum yapmıştım, sezaryen doğuma eşim de benimle girdi, bebek doğup kontrolleri yapıldıktan sonra eşim ile bebeği odaya çıkardılar, ben onlar gidince korktuğum için uyutuldum kendi talebimle dikişlerim filan bitince çıktığımda eşim yine ameliyathane kapısında bekliyordu, bebiş annem ile odada idi, biz de yanına çıktık. Hastane gayet temiz, katta hemşire ve ebeler gece gündüz çok güzel ilgileniyorlar,. Ben biraz kendi isteğim ile iki gece kaldım, çünkü ne zaman ağrı v.s. olsa hemşireler iğne yapıyor - serum veriyor konforlu oluyor. İlk gece hem eşim hem annem ikinci gece eşim ile kaldık. Öyle ziyaretçi filan istediği saat girdi çıktı hiç sorun yaşamadım. Yemekleri de güzeldi hastanenin 😅 gece filan çok yardımcı oldu hemşireler, sütüm hemen geldi ama azdı, bebeğe mama takviyesi gerekti, hemşireler yapıp getirip yedirdiler. Benimle de çok güzel ilgilendirler. Genel olarak memnun kaldık yani Benim aklıma gelmeyen sizin merak ettiğiniz bir şey varsa da sorabilirsiniz