Dilfuz Merhaba Batman da öturuyorum 36+4 hamileyim daha hastaneye gıdıb fiyat almadik acaba devlet hastanesinde normal doğum fiyatları ne kadardir
Merve-metin Dilfuz devlet hastanesi ödeme almaz tabi sgk,bağkur varsa ödeme yapmıyorsunuz ama sgk veya bağkur yoksa cüzi bi rakam talep edebilirler