Karnının düzleşmesi normal yerçekimi var çünkü. O ilk ay hissettiğin gazdır, muhtemelen şu an da öyle. Ben de 12 haftalık gebeyim kimse anlamıyor gebe olduğumu.
Bebek daha hissedilmez. 16 hafta ve sonrasını bekliyorum ben hissetmek için. Doktorum da hissedemeyeceğimi söyledi