Larraa 9cu ayda başka bir şehre annemin yanına gittim orda doğum olsun diye, 40 hafta oldu gelmedi 41 oldu gelmedi, ordaki doktorlar da bir umursamaz, eşim geldi son bir kere doktora gittik orda biz 42 e kadar bir şey yapamayız dedi. Kendi doktoruma gidicem deyip, annemlerden eşyalarımı toplayıb evime döndüm pazar günüydü doktorum pazartesi gel dedi. Sabah ağlaya ağlaya gittim bu çocuk neden gelmiyorlar diye, 41+2 olmuşdu. Doktora gittiğimde 4 sm açılma var dedi hiçmi sancı yok, yok dedim 11 gibi ilaç verdi saat 4e kadar regl ağrıları gibi oldu 4de artık suni sancı verdiler 7de kızım kucağımdaydı. Çocuğu bir perde gibi bi şey kanala inmeye izin vermiyor dedi (geçen burda okudum bi arkadaşı onun için sezeryana almışlar) azerbaycanda sezeryandan yana değil di doktorum sağolsun çok güzel doğum oldu💓 3saatlik bir sancı serüveniydi 11 den 4 e kadar olanı hiç olarak sayıyorum