Son iki gündür bel ağrım var dün daha hafifti fakat dün gece saat nasıl 12 de karın guruldamam başladı şuan hala karnım gurulduyor ishal gibi hissediyorum ama değilim wc çıkınca çok afedersiniz sadece gaz karnım içten içten ağrıyor
Birazdan randevuma gideceğiz
Nedir bu başına gelen var mı sabaha kadar uyuyamadım gerçekten çok kötü bi geceydş