Sibeleo canım öncelikle hayırlı olsun Rabbim kucağını boş bırakmasın Rabbim herkesin gönlüne göre versin Ama özür dileyerek soruyorum senin kilon kaç hamile kaldn Ben de bir yıl 4 aydır gebelik istiyorum evlendiğim günden beridir korunmuyorum sadece bir kere kimyasal gebelik geçirdim 2 defa çatlama iğnesi vurdum işte en son 9 ocak’ta gene iğne vuruldum Ama hiçbir belirtim yok geçenlerde geri testi yaptım yoktu doktor dedi işte kilon gebeliği engel kilo vermeyene kadar sen gebe kalamazsın eğer desen ki ben kilo veremiyorum gel tüp bebek deneyelim Ben de yok ddm