Ya hanımlar birkaç aydır deniyorum ama her ay ovulasyonda yumurtlama takip etmek, anladım mı anlayamadım mı yok pik mi çatlamadı mı derken gerçekten çok geriliyorum ve stres oluyorum. Her belirtiyi ağrıyı gebeliğe yormak ümitlenmek istemiyorum ama ümitsizliğe düşmekte istemiyorum. Ümitle beklerken bu sefer adet oluyoruz sil başa dön yine aynı umutla acaba bu ay diye beklemek. Yani gerçekten stres etkiliyorsa bu kadar düşünüp stres yapmakla olmazsa diye de geriliyorum. Zaten kürtajdan sonra yumurtalıklarımda pco görünümü çıktı ve hipotiroidim var. Yani güzel düşünmek streslenmek istemiyorum ama çalıştığım halde sürekli kafamda bu düşünceler var. Günler geçmek bilmiyor gibi. Eminim çoğumuz bu şekildeyiz. Gerçekten çok stresli süreç.🥺