39+5 haftayım akşam kontrole gittim suyu falan yerinde mi diye herşeyi yerinde doktor yatışını yapalım 40 olacaksın dedi suni ile başlatırız dedi ama ben öyle diyeceğini düşünmediğim için o an panik yaptım korktum heyecanlandım derken çıktım hastaneden yatmadım kendi sancımın gelmesini istediğim için. Ama şimdi diyorum suni ile hızlı doğum yapanlar da var ilk doğumum sunisiz kendi sancımla hızlı olmuştu açılmam da çabuk olmuştu bu ikinci belki şimdiye doğmuştu yatsaydım dedim..🥲 Bir yanım korkuyor bir yanım biran önce doğurmak istiyor artık..