Kızlar bu adetimden onceki 2 adette gecikme yaşadım bu adetimde erken oldum ve kanamam az az geliyor. Az gelmesi kafama takılıyor 3 aydır normalinden az oluyorum. hormonal birşeymi kist filan yaparmı boyle şeyler . Başına gelen varmı acaba bugun randevu aldım ama yinede size danışayım istedim.