Yaşınızdan dolayı bırakın aşılama aşamasını, direkt tüp bebek bile denemenizde fayda var. Ayrıca sperm DNA hasar testi yaptırmanızı tavsiye ederim. Doktorunuzu değiştirin bence . 31 yaşındayım, şimdiye kadar ilk önce HSG çekilerek başladım, 1 kez ilaçla çatlatma, 2 kez iğneli aşılama ve 2 kez de tüp bebek denedim. Yine de olmadı. Denemeden tutup tutmayacağını bilemezdik. Ayrıca hiçbir sebep bulamıyorlar bizde. Her şey güzel görünüyor. Bu aşamaları denemeden beklerseniz daha çok vakit kaybetmiş olacaksınız