Arkadaşlar 30 haftalık gebeyim 22. Haftamda serklaj oldum bu haftaya kadar iyi geldik çok şükür ama son bir kaç gündür öksürük hapşuruk yakamı bırakmıyor salgına biz de yakalandık. Rahim ağzı uzunluğunu etkiliyor mu veyahut açıklığa sebep oluyor mu öksürük hapşuruk durumu bilgisi olan var mı??