Arhez20 Ptesi çatlatma iğnesi vuruldum ama çok ağrı var normal mi sol tarafımda yumurta yoktu ama sol yumurtalık tarafım çok ağrıyor
Lovebaby27 Arhez20 bende ilk defa geçen hafta vuruldum şiddetli ağrım oldu 3.4 gün sürdü gayet normalmiş canım
Arhez20 Lovebaby27 2 büklüm oldum ya yatarken sağdan sola dönemitorum kalkarken zorlandım bıçak saplamışlar orada duruyor gibi batıp duruyor
Lovebaby27 Arhez20 evet canım herkeste oluyor hayırlı sonuçlar alırız inşallah çektiğimize değer 🤲🏻🤲🏻
Eylulhanim232129 Bu arada ben de pazartesi vurdum iğneyi çarşamba çatlatdı ama hala şiddetli olmasa da kasıklarda batma sızı gibi sancı var…