gecegunduz O kadar üzülüyorum ki şu olaya. Hiç moralim yok ihmalsizlik yine kaç tane can aldı. Diyorlar ya doğal afet değil, ihmalsizlik öldürür diye, gerçekten doğru. Yangın merdiveni olsaydı can kaybını minimuma indirirdi. Hepimizin, ülkemizin başı sağ olsun.
Söylemeden de geçemeyeceğim Los Angeles’teki yangına sevinen tayfa;
Gazze’de, hollywoodda ve Bolu’da ölenler bizim insanımız, bizim çocuklarımız. Hiçbir doğal afete ve hiçbir can kaybına asla sevinmemeliyiz bu bir insanlık görevidir insani duygularımızı yitirmeyelim.