bboran Yapmadığım şey kalmadı normal doğum için ama akşam 4 saat hareket etmedi bebeğim. Haataneye geldik kalp atışları zayıfladığı için yatışım yapıldı sabah sezeryana giriyorum 🤦🏼♀️🙏
Sila_aylin66 bboran hayırlısıyla sağlıklıca evladınızı kucağınıza alırsınız inşallah sizi de bebeğinizide burada bekliyoruz şimdiden çok geçmiş olsun❤️
Bebemiz bboran sağlıkla kucağınıza alın inşallah . Ben de sezaryen oldum korkulacak bir şey değil bebeğinizi alacaksınız birkaç saat sonra kucağınıza
sedakiz bboran sağlıkla kucağınıza alıninsallah. Bende ilk bebeğimde aynısını yaşadım 40. Haftada sezeryana alındım. Önemli olan bebeğini sağlıkla kucağınıza almak 🙏🏻
bboran Sila_aylin66 çok tesekkür ederimm kalp atışındaki zayıflık doğduğundada devam etmez inşallah yanıma gelir direk 🙏🥺
Elifegun bboran bende yarın olacağım inşallah bebek de siz de sağ salim çıkarsınız merak etmeyin 🤍 Doğumdan sonra bizi de bilgilendirmisiniz nasıl geçtiğini neler hissettiğini
Blueeberryy Merak etmee saglikli bi sekilde kucağına alicaksin Allahin izniyle bebisini dualarimdasin dogum yapinca yaz merak etmeyelim🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰
Ayseeeegullll bboran Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🫶 bende pazartesi 39+6 da yatışım yapılıp eğer o güne kadar normal doğum olmazsa sezaryene alınacağım. Allah hepimize hayırlı ve kolay olan ne ise onu nasip etsin inşallah ❤️
Blueeberryy İnsallah saglikli bi sekilde kucagindadir bebisin sende en kisa surede kendine gelirsin canım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻haber ver bize