Kızlar merhaba şu herkesin yakalandığı salgına bende yakalandım ne yazıkki çok kötü kemik eklem ağrılarım var soğuktan donacakmışım gibi ama ateşimde 40 dereceden inmiyor bebeğe bir zararı olur mu acaba doktor sadece parol kullanabilirsin dedi oda pek etki etmiyor ne yazıkki varmı benim gibi olan ne yapabilirim ?