babyandmom__ 41Ecrn- Kilosu, emme refleksi, ciğer gelişimi herşey yolundaysa girmez. Bazen 40 haftalık bebekler bile girebiliyor. Bugün doktorum bana bu şekilde söyledi
esca344 41Ecrn- 37+2 de oğlum 7 gün kaldı solunumu yetersizdi 2700 dogmustu ama doğduktan sonra nefesi hızlıydı
Eyseca 36 da doğdu girmedi ama ciger geliştirdiler vurulmustu bunun haftayla alakası yok 33 34 te doğan bebekler bile solunum sıkıntısı emme refleksinse sorun yoksa girmiyor ama 40 haftada doğan bebek ihtiyaç duyuyor
1453037 Benimde 37 +3 yarın 37+4 olacam muayenem var normal de bugün yarın doğum demişti sezeryanla bakalım ne olacak