Slngkhn18 Merhaba kızlar , 28.haftamdayım temizlik yapamıyorum anca süpürüyorum sadece. belim hemen ağrıyor heryer toz içinde çıldırıcam camlar desen aldı başını gitti ☺️ erken doğum riski varmış diye bişey yapamıyorum Sizde durum nasıl temizlik yapabiliyo musunuz
Nursemom Slngkhn18 bende 25.haftadyım riskli diye evi eşim süpürüyor siliyor toz alıyorum bende elimden geldiği kadar yavaş yavaş. Doğuma yakın kaynanam yanımda olacak inşallah bi temizlik yapar hiç sanmıyorum ama 😣birinin eline muhtaç olmak çok zormuş ya 😟
Mutlulukgeldi Slngkhn18 Ben de 21 haftalık hamileyim ama 2 odayı temizledimmi hemen kendimi yatağa atiyrium yoruluyorum dinlendikten sonra tekrar başlıyorum 😕
Sabia Slngkhn18 bende 28 haftalığım🤗cam silme perde yıkama işlerini eşim sağolsun yardımcı oluyor. Normalde bende her hafta her yeri süpürür videlayla silerdim ama artık 2 hafta da bir yapıyorum. Banyoyu haftada bi kere de yıkıyorum
Dlrm Slngkhn18 bende seninle aynı durumdayım eşim süpürüyor toz alıyor hafta da bir o kadar. Doğum en geç 10 nisan o tarihe yakın temizlikçi çağıracağım bende başka çarem yok
Slngkhn18 Nursemom benimde annem gelicek doğuma yakın kaynanamdan hayır yok benim :) valla çok zor hakkaten
ozturkburcin Ben de 28. Haftadayım artık çok çabuk yoruluyorum ama dinlene dinlene yapıyorum çok şükür bi tehlikemiz olmadığı için biraz daha rahat hareket edebiliyorum tabi doğuma 1 ay kala da annem ablam teyzem gelip büyük temizlik yapılacak 🤗
Mervenin 28+2 yim iki günde bir tüm evi silipmsüpürüyorm tozumuda alıyorm bebek hareketleri azalıyontemizlik yaparken ama onun dılında bişy yok çok şükğr
Nursemom Slngkhn18 benimde keşke annem gelebilse babam yalnız kalıyor ikisi de çalışıyor o yüzden en mantıklısı kaynanam oluyor çalışmıyor 😐
Dlrm Sabia Sabia Benin normal de 1 Mayıs ama bebeğin aşağı indiği için en geç 10 nisan da olurmuş doğumum öyle dedi doktorum şimdiden yalancı sancılarımı çekmeye başladım ben maalesef 😞 umarım 10 Nisa’na kadar durur bebişim
Elif82 Slngkhn18 Slngkhn18 27+7. Haftamdayım hamileliğimin ilk gününden itibaren düşük tehlikem vardı sürekli yatmam gerekiyordu bu yüzden de ev işlerini yapan bir yardımcım var bu sebeple temizlik konusunda sıkıntı yaşamıyorum 🤗
Merveee277 Dlrm öncelikle bebeğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Sancıları nasıl anlıyorsun ultrasonda mı çıktı yoksa
Kris Kızlar ben 30 hafta içindeyım ama yeni de yapıyorum ev temizliği 🧹 süpürüyorum yerleri siliyorum toz alıyorum ama yavaş yavaş sadece ağır bir şey kaldıramıyorum biraz hareket iyi gelir hele bide yürüyüş yapmasan ice kasılıyor insan benimde kasıklarım arıyor çok fena bir şekilde ama yenide yapıyorum çok zorlamadan
pitircikannesi1 Slngkhn18 ahhh canım evimi görsen gözüme o kadar pis kirli les gibi geliyor ki anlatamam 😓😓 32 haftaligim ikiz gebelik erken doğum riskim var yaklaşık 1 aydır. Hiç birşey yapamıyorum ancak yemek bulaşık o kadar 😑😑😑