Gmzmrt0964 Kızlar merhaba iyi geceler . Şuan tam 40 haftalık oldum. Pazartesi günü randevum vardı orada ölçümlerde 37+5 bazı değerlerde 37+6 çıkmış . Acaba 2 hafta geç döllenme olabilir mi ? Yarın dr soracağım ama size de bir danışmak istedim
elistos Gmzmrt0964 merhaba ben şu anda 16+5im ama başta normalde keseyi görmem gereken haftada görmemiştim kalp atışını da öyle geç döllenmeden dolayı ama şu an haftasını yakaladı sanmıyorum genelde haftayı yakalıyorlar ama siz bir sorun yine de
Baby_B Gmzmrt0964 gec döllenme varsa bastan belli olurdu Benim bebis mesela 2 hafta geriden geliyordu basta. Son adetim 31 mayisti,15 haziran diye duzenlemisti doktor Ama suan 31+5 deyim düzenlenej adete göre ancak bebek 2 hafta önde ve 31 mayisla uyumlu gidiyor
Melis10 Merhaba kızlar benimde sat la, haftam uyuşmuyor. Sat:26 temmuz ama hesaplamaya göre 30 temmuz da görünüyor neden acaba
tansugl37 Benimki geç döllenme. Geç döllenme ilk keseyi gördüğünüzde belli olan bişey. Şimdiye kadar hep uyumlu geliyorsa suan geride demektir. Ama 2 hafta çok önemli değil doktorunuza sorun yinede
ZZ-P tansugl37 merhaba bende bugun gebe oldugumu oğrendım sonucum 8 cıktı gec döllenme olmuş olabilir mı reglim 3 gün gecti
tansugl37 ZZ-P olabilir olmayadabilir bekleyin bence biraz daha bende geç döllenmeydi ama bi kere 10 çıkmıştı değerim daha sonra regl olmuştum kimyasaldı. Bişey diyemem o yüzden