11mrv11 y8k kalmadım. Bebeğe baktı ben de enfeksiyon vardı geçip geçmediğine bakmak için test bile yaptırmadı. İkili tarama testini sordum yorum yapmadı ben yaptırmak istediğimi söyledim öyle yapıldı. Bülent bey den aldım sonra o genel bütün testlerimi istedi. Enfeksiyonun olduğunu da görünce idrar da istedi. Orda orhan hoca ve Sevcan joca da çok iyiymiş alırsanız onlardan alın