Hayalimkizim Bugün muanem vardı 12+2 haftalık ense kalınlığı 2.64 ölçtü ve kan istemedi ikili taramaya sokmadı normal olduğunu söyledi ama ilk iki çocuğumda girmiştim ya tereddüt ettim biraz gerek mi duymadı acaba