MaviNur25 Kızlar 13 haftayken cinsiyete %80 erkek olabilir demisti doktorum %100 olarak net birsey goremedi, suan 16 haftaligim sizce kız olma sansıda olabilir mi acabaa ya cok merak ediyorum daha randevuma da 1 hafta var :(
Liddle_mom MaviNur25 vallaha hersey olabilir bu teknolojide bile kizken erkek erkekken kizi olanlar olabiliyo🤗
Zyn0976 MaviNur25 kızıma 13 haftalıkken yüzde 80 erkek dendi canım 16 haftada yüzde yüz kız dendi sonuç kızım oldu şuan ili yaşında
MaviNur25 Liddle_mom dimiii kendimi hazirlayim her ikisine de :) bi kizim olmasini çok isterim hayirlisiyla bakalim ogreniriz elbet
Liddle_mom MaviNur25 insallah ne istersen o olsun bana 14 te kiz dedi doktorum 20 ye kadar takip etti bi yanilma olmasin diye simdi 25 olcaz dundu kontrolum hala bacaklarinin arasi bosmu diye bakiyo:)
MaviNur25 Liddle_mom hayırlısı olsun insallah 3 yasinda oğlum var bakalim bu bebiş ne cikicakk :) bu arada 16 haftaligim hic kilo almadim aksine verdim sizce normal mi sizin nasil ilerledi
MaviNur25 esraozdmrr hayirlii olsuun ♡ erkekler biraz daha erken belli oluyorya bakalim bizimki neee :)
MaviNur25 Birumud bende çok bulantı yaşadım bu gebeliğmde ve 13 haftalikken %80erkek dendi suan ne bilmiyorum ama belli olmuyor