Merhaba ben ilk gebeligimi orda yaptım devlet tarafı için iyi diyemicem ama özel odası harika bunu soylim temizlik olsun davranış olsun içeri alınan refakatçi ye kadar süper ilgi var ama devlet odaları sıkıntılı ve özel odaya geçmeden önce doğum yapacağınız tarih belli ise 1 yada 2 gun öncesinden isim yazdırın yoksa doğumun son gününe oda sırası anca geliyo