Blablablablaaa Çok çingene bi kızım var daha 18 günlük acıkınca ortalığı inletiyor ve gündüzleri 2 saatte bir 1.5 saatte bir mama içiyo yani hızlı da acıkıyo ama geceleri atıyorum 3 te uyuyo 7 8 gibi kalkıyo bazen sabaha karşı 7 de yatıyo öğlen kalkıyo ben anlamadım bu çocuk geceleri acıktığını mı unutuyor uyku mu ağır geliyor 😂 ben uyandırıp veriyodum ama bana acıkırsa ağlar yapma dediler bilemedim napmalıyım kötü hissediyorum ful uyuyuncada 😂
1mavi1mor Blablablablaaa hayalimdeki uyuyan çocuk 😀😀😀 canım dışkılaması iyiyse acıkma belirtisi göstermiyorsa hiç uyandırma ama bilemedim yani😀insan kıyamıyor da 🥹
myavocado Blablablablaaa acıkınca uyanmak için henüz çok çok küçük, üç saati geçirmeyin, uyuyorsa da 3 saatte bir uyandırıp emzimeli veya mama vermelisiniz
umrumdadegil Blablablablaaa arayı çok açıyorsunuz şuan daha çok küçük 3 saati geçmesin beslenmesi uyanmasa bile kendiniz uyandırın ve besleyin
Htccndn Blablablablaaa Şuan çok küçük acıkırsa ağlamaz 2-3 saate bir emzirmeniz gerekiyor Allah korusun şekeri düşer
Blablablablaaa 1mavi1mor oda iyi bi problrm yok baya yapıyo ve bu arada uyuyan çocul değil çoğu zaman sabah 7 ye kadar ayaktayız😂
Rabiamina Blablablablaaa sizin çocuğu en geç 3 saatte uyandırıp beslemeniz gerekiyor. O kadar saat uyumasına izin verdiğiniz için bebek kendini uykuya veriyor
BusraaZeynep Blablablablaaa doktor ya da ebe söylemedi mi yenidoğan bebek en fazla iki saatte bir emmesi lazım diye nasıl o kadar duruyorsunuz yani o uyusa bile siz mutlaka emzirin uyandırıp ya da uyandırmadan vücutları henüz şeker depolayamıyor onların o kadar uzun durmamaları lazım siz emzirin sık sık alarm kurun uyanamasanız bile
BusraaZeynep BusraaZeynep emzirin dedim ama ya da mama verin nasıl besliyorsanız alışkanlıktan bu şekilde yazdım. Sağlıkla büyütün inşallah
mrvcermeli BusraaZeynep 2 saatte yarım saat emzirmesi gerek ama mama iciyo mama çok tok tutan bişey olduğu icin anne sütüyle aynı şekilde olmuyor malesef iki çocuğum da öyle büyüdü valla çok şükür bişey olmadı birisi 2 buçuk yaşında birisi de 1 bucuk yaşında hatta birinde 1 yaşından sonra birinde de 9 aydan sonra mamayı kestim çocuğun kilo kaybi yoksa bir sorun olmaz canım
mrvcermeli Blablablablaaa mama içtiği için canım mama çok tok tutuyo o yüzden uyuyo emdiği zaman anneyi ister sürekli uyanır ama mamaya alıştığı için biberona alıştı çünkü mama çok tok tutar uyuya bilir gece acikmiyosa kalkmiyosa bırak uyusun kendisi kalkar zaten sarılık felan bir sorunu yoksa tabiki de
1Ali Benim bebişim o zamanlar gece ilk uykusuna yatınca asla uyanmıyordu ne yaparsam yapayım, doktor 4saati geçmediği sürece sorun yok dedi. Zaten saat kurmuş gibi tam 4saat dolunca uyanıyordu. Yinede doktorunuza danışın bir
Blablablablaaa 1Ali evet uyanmiyoda burnunu falan sıkıyorum bende biberonu veriyorum agzina onuda bi kac kere cekip birakiyo falan neyse ugrasicaz artik
fairytale_ Blablablablaaa bebekler mamayi cabuk sindiremiyorlarmis bu yuzden cabuk acikmiyorlarmis anne sütü icen bebege gore bu yuzden gece uyanmiyor olabilir ama siz yinede 2 veya 3 saatde bir kaldirip azda olsa yedirebilirsiniz
Blablablablaaa Liddle_mom cingene cunku cok sesli😂 aglamasini duyan kendisi kucuk ama sesi buyuk diyo o yuzden cingene diyorum😂
BusraaZeynep mrvcermeli ben mamanın o kadar tok tuttugunu bilmiyordum ama yine de doktorun şey dediğini hatırlıyorum yenidoğan dönemi sık beslenmeli.