Kokulutavsan merhaba bende Urla devlet hastanesine gidiyorum henüz doğum yapmadım ama bildiğim kadarıyla devlet hastanelerine takipli olmadan gidilince doğuma almıyorlar. En son bi tanıdığımız sezeryan oldu doğuma eşi almadılar ama normal doğuma eşi alıyorlarmış. Erkek refakatçiye de izin verilmiyormuş koridorda kadınlar yürüyor vs diye ama ziyaretçi olarak gelebiliyor