Inlg- valla o kadar haklısınız ki 40+2 de yapmışlardı bana da 15-20 saniye baktı bana ağlayacaktım en son,sonra bir doktor daha baktı 10 saniye, ayağa kalkamadım midem bulandı başım döndü kendimi kasmayayım ne oadar acıyabilir ki dedim canımdan can koptu sanki, bacaklarım tutmadı ağrıdan sağdan sola dönemedim zaten aynı gün foğum yaptım çatı muayenesinden sonra da normal doğuramam dedim , bence doktorun elinin hafifliğine göre de değişiyor , bide her insanda farklıdır acı eşiği, benim canım tatlıymış demekki