Kızlar merhaba bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Açlık 86,
İçeceği içtikten sonra ilk test 103, ikincisi 70 çıktı.
Doktor hipoglisemi olduğunu söyledi diyetisyene yönlendirdi. Karbonhidratı ve şekeri kesecekmişim. Zayıf hamile kalmıştım ama hamilelik sırasında biraz kilo aldım. Bi dahaki aya kilo vermiş olarak gel dedi ? Şekerin düşüp yükseldiğini nasıl anlayacağım, ona göre beslenmem gerekmiyor mu? Başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz?