Vlog1345 çok da mantıksız değil aslında, hiç duymadınız mı, rastlamadınız mı puset örtüsü, müslin örtü filan kullanılıyor sadece, tülbent biraz eskide kaldığı için belki garip geldi size, ama mantık aynı. Tozdur, sinektir gibi şeylerden bebeği korumak için. Ve tabi mesela puset ile hastaneden çıkaracaksınız, asansöre biniliyor, araç bekleniyor öyle üstü açık giderken asansörde biri ağzını kapamadan öksürdü veya hapşırdı diyelim, saçılan virüslere yeni doğmuş bağışıklığı sıfır olan bebiş maruz kalmasın diye üstünü örtmeniz lazım. Bir de hava akımı da rahatsız edebiliyor, çok çok küçük çok hassas oluyorlar. Ben mesela hastaneden çıkarırken veya beşinci gün kontrolünde filan bir tane puset örtüsüz bebiş görmedim, herkes örtüyor yüzünü, özellikle hastane ortamında bebeği korumak amaçlı bir şey. Kv belki yaşı gereği puset örtüsü filan olarak bilmediğinden tülbent demiştir, siz güzel bir puset örtüsü alıp anlatırsanız tülbent diye ısrar etmez.