Merhaba anneler boğaz usg çekildi ve henüz sonucunu doktora gösteremedim , bir arkadaşımın eşi yorumladı haşimato olabilrsin , olmayabilirsin de ,diye ama ben nasıl üzgünüm anlatamam . Öğretmenim faranjit zaten var ama haşimato nedir burda paylaşıp nasıl bir şey olduğunu bahsedecek biri var mı ?