Ftmnnr Cimcime30 hayır uyumadık.kiz bu saatte uyunurmu üstte kalsın diye yazıyorum.ben bu testlerden anlamıyorum
Ftmnur11 Cimcime30 onlarca test attım bundan daha belirgindi t çizgisi.hepsi negatifle sonuçlandı tabiki.bu testlerle insanlara olan güvenim yarışır resmen 😌 her ikiside yalancı pozitif gostermekte çok iyi 😄 En güzeli kan vermek 🥰
buse76 Cimcime30 galiba benim gibi sende görmek istiyorsun o yüzden çizgi görüyorsun🥺🥹benimde böyle testim ben hayali gibi görüyorum ama burda ki kizlarim yok dedi bekle biraz adetine daha varsa adet günü yap
buse76 Cimcime30 bekle hatta durabilirssn gecikmeyi bekle ben bugün yaptım negatif sadece ben hayali gördüm pazartesiyi bekliycem sizde pazartesiyi bekleyin gecikme olursa daha net çıkar