Merhaba arkadaşlar beta 180 le gebeliği öğrendim 2 gün sonra baktırdım 390 çıktı şimdi aradan tam 5 gün geçti doktora da gittim keseyi göremedi ( uygulamada 5+2görünüyor),tekrar kan verdim beta 830 çıktı , doktorun yorumunu alamadım sabaha kaldı ama içim içimi yiyor.bu artış az sanırım değil mi . Kimyasal gebelik mi oluyor nedir bu