Blablablablaaa Sadece merak ettim hani 2025 ten sonra ilk cocuk icin 5 bin diyolardi ya alan var mi veriyolar mi gercekten😂😂 bi deniyim dedim e devletten ama bilmem ne kanununa uymuyormusum yahu bende 3 ocakta dogurdum yani😂
iremhzl Blablablablaaa esim bugun kimlik icin gittiginde sormus henuz 5bin olan yururluge girmemis isterseniz eski dogum parasini alabiliyosunuz demisler
Ftmnnr Blablablablaaa ocağın sonunda giriyordu yürürlüğe Sanki birde onu internette yazıyor çocuğun kimliğini cikartmaya gittiğinizde aile bilmem nesine basvuruyormusunuz öyle yazıyor internette
Miyosss Blablablablaaa daha yürürlüğe girmemiş Allah bilir ne zamn girer. İnşallah yürürlüğe girdikten sonraki tarihten itibaren geçerli demezler yoksa çok kişi yıkılacak 🤭
Blablablablaaa zeynpppyllmmzz hee Ftmnnr heee okeyto o zamann😂😂 neyse bizde sonunu bekleriz ihtiyacım yok ama alıcam şu devlet bi işe yarasın zaten yaramıyor 😂
Esssssin Hayır bir de merak ettiğim şu ilk çocuğum 2020 doğumlu 2. Ye hamileyim 5 bin mi alicam yoksa aylık 1500 tl mk
Gamze0991 Esssssin nüfusta kayıtlı çocuklar baz alınacak 2 çocuğu yapmıssan 2025 yılında ıkıncı çocuk dünyaya gelmısse 5 yasıan kadar 1500 destek yatacak
Mavili1480 Gamze0991 Benim oğlum 4 yaşında 1500 fazla almayacağım o zaman değil mi ikinci doğumum temmuzda
Gamze0991 Mavili1480 cnm ıkıncı çocuğun doğduktan ıtıbaren 2 çocuğun 5 yasına gelene kadar aylık 1500 alcaksın eğer bu sene doğan çocuğun ıkıncı cocuksa