Annemidedinsen lilyyyy benimde 4+5 bugün 900 çıktı doktor iyi dedi 2 gün sonra keseyi görmek için tekrar gidicem
lilyyyy Betuloz hayır henüz gitmedim ama bir haftadır iki günde bir kan veriyorum iki katından fazla artıyor anlamadım belki de geç döllenme vardır
Ftmnrutlu Haftamı hatırlamıyorum ama düzenli âdet görüyorum gecikmemin ilk günü 72yle mi ne öğrendim.Benim de o aralığın altındaydı hep şimdi 17 haftalığım🥰
lilyyyy Ftmnrutlu ayyy çok teşekkür ederim bir nebze de olsa rahatladım sanırım önemli olan artmasıymış her bebekte farklı olur değerler dediler. allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Baby_B lilyyyy benim adetim 7 gun gecikmisti 42 ile ogrenmistim Gec döllenmeydi Betaniz düzenli artiyorsa sorun yok 3500 gibi olunca yani 5-6 gun sonra kese gormeye gidin