Nebiyeee Kizlar onceden bi dusugum var test yaptim kan pihtilasmasi cikti simdi 13 haftalik hamileyim ve hergun igne vuruyorum acaba bu igneleri ne zamana kadar kullaniyoruz canimi cok yakiyo😕😢
Burcuuuuuu Nebiyeee O biraz doktora göre değişiyor. Ben 21. haftamda bıraktım ama sonuna kadar kullananlar da var. Sonuna kadar kullancak olursanız da şöyle düşünün, her şey bebişiniz için. Ve buna değer.
Haticekckylmz Nebiyeee beninde 2dusugum oldu suan 8+4 haftaliyiz bende kan sulandirici kullaniyorum ayriyetten ignesini vuruyorum bana 6.haftada baslatti 13.haftaya kadar dedi