Kvser Papatyam3437- avent kullandım aşırı memnun kaldım . Birde manuel elle dağılan pompada kullandım ben . Manuelde daha çok geldi sütüm ama
Papatyam3437- Kvser aventin elektrikli olanından memnun kaldınız mı manuel olanı pek düşünmedim açıkçası ☺️
Kvser Papatyam3437- elektrik olandan memnun kaldım da 3 kademesi bana az geldi gücü . El pompasında daha fazla vakumlanıyordu