Detaylımız vardı bugün 🥰 çok şükür oğlum sağlıklıymış ama doktor uterin arterde çentikleşme olduğunu söyledi 27.haftaya kadar normal kabul ederiz ama sonrasında bu çentikleşme kaybolmazsa bebekte gelişim geriliği yapar tansiyonunu sürekli ölç dikkatli beslen dedi bunu daha önce yaşayan var mı korkmalı mıyım? Bu süreci nasıl geçirdiniz geçiriyorsunuz?