AlyaAlya16 Kızlar bugün hastaneye gittim kan istedi nst ve ekg istedi sonra anestezi görcek devlette sezeryan günü nasıl alınıyor kim belirliyor yardımcı olur musunuz
deletedmom43191 AlyaAlya16 sezaryen kadın doğum doktoru gün veriyor ama keyfi sezaryen yapılmıyor devlette
turkan403 AlyaAlya16 bnde aynı bunları yaptırdm gün verdi 29una kadın doğum doktoru istyo ztn bu testleri devlete farklı bende şaşırdım 🤦♀️😂özelde böyle bişi yoku
ASE6154 AlyaAlya16 evet bazı doktorlar gönderiyormuş ama sezaryen gününü yine kendi doktorun verir, anestezi uzmanı sadece değerlerin ameliyata uygun mu diye bakar