Selam kızlar,
Bugün doktorda randevum vardı yumurtalarım çatlamış mı diye baktı İki tane yumurtam vardı büyük olanı çatlamış 22mmdi Rahim kalınlaşması var gayet güzel dedi içinde sıvı birikimi de var dedi Umutlu konuştu ama ümit de vermek istemedi sanırım bu durumu yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı ? Reglime 11 gün var BAT 2 şubat bu arada 💖