Mavi1638- rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım bende ne su ne de nişan hiç biri olmadı geceden sabaha sancı çektim doktor kontrolüm vardı son hafta doktorumuda değiştirdim şans işte kontrole gittik 4 cm açılma varmış yatırdılar işte ebeler git gel kontrol etti felan 6 saat sonra açılma anca oldu suyumu felan ebe patlattı yani kolay doğum nasip etsin rabbim bende 38+3 te doğurmuştum