Ben 2 sene önce doğumumu orda gerçekleştirdim . Doktorum dışardan anlaşmalıydı. Ancak anestezi doktorundan asla memnun değildim 3 kere iğne vurdu belime ancak uyuşma gerçekleşmedi hatta sinirime denk geldi sağ ayağım havaya kalktı sonunda genel anesteziye geçmek zorunda kaldı. Orda da dudağımı patlattı . Doğum sonrası ilgi de çok yoktu soranlara önermediğim bir hastane. Lütfen anestezi doktorunuzu ve yenidoğancınızı araştırın