gunaymom Kızlar bu ay itibariyle korunmayı bıraktık artık ciddi bir şekilde ikinci çocuğu düşünüyoruz bakalım sonuclar ne olacak 🫣
momkrm19 gunaymom aynı durumdayız ikinci çocuk ve ilk denediğimiz ay 🥹 bat 29 ama dün dayanamayıp test yaptım erken olduğunu biliyorum ama negatif.. bir de adetlerim düzensizdir önümüzdeki ay ovulasyyon testlerini denemeyi düşünüyorum
Xiremmx @gunaymom beklemedeyim bende klomen ile yumurtamı büyüttü doktor sağlıklı çatlamam oldu gün aşırı birliktelik oldu umarım tutmuştur test yapmak için sabırsızlanıyorum 🙈
Mamiko_2020 Benimde 29,2.bebiş için uğraşıyoruz ama 6 ay oldu sonuç elde edemedim.Çatlamanın 10.günü ve test negatif bu ayda olmadı
Xiremmx @Mamiko_2020 umudunuzu kaybetmeyin olur inşallah bizde uzun zamandır deniyoruz bu ay Ovulasyon takibi doktor kontrolleri ile ilerledik inşallah bakalım umut bir köşede hep var rabbimden ümit kesilmez🫶
Mamiko_2020 Xiremmx çok haklısınız,ister istemez mod düşüyor tabi ki tevekkül ediyorum vardır vakti zamanı ama işte 🫠her ay umutla beklemek negatif görmek yoruyor,inşallah olumlu sonuçlar alırsınız siz 🙏🏻💕