Ezgiiiisss !kızlarrr adetimin biteli 2 gün oldu üstteki dün yaptığım ovulasyon testi alttaki bugün yaptığım yumurtlama var mııı acil bakar mısınız bugünü değerlendirmelimiyim ilk defa yapıyorum pek anlamıyorum çünkü yardımınız lazımmmn 
Eldgrn Ezgiiiisss anasayfa sol üç noktada resim yükle var. Oraya girin resmi yükleyip çıkan linki direk buraya yapıştırın gönderin resim gözükecektir.