Herkese Merhaba! kızlar36 haftamdayım bugün alt tarafım arada batıyor gibi çok oturur vaziyette olamiyorum yatınca daha rahatım ve sürekli uyuma isteğim oluşuyor kendimi uyurken buluyorum sizde de oluyor mu böyle bide karnımda değil belim ve alt tarafıma giden damarlar sanki geriliyor gibi yaşayanlar ve 36 haftada olanlar yazabilir mi