Zelisshh Hamilelikte böbrek büyümesi yaşayan var mı bende var yaşayanlar ne gibi sıkıntılar yaşıyor acaba
Tubayo Zelisshh ben yaşadım. Bazen ağrılarım çok oluyordu ama dayanılmayacak kadar da değildi sıcak su torbasına hafif sıcak su koyup böbrek tarafına bırakıyordum iyi geliyordu. Ama en iyi gelen şey bol su içmekti
Zelisshh Ben bir ay önce ultrason çekildim 20 mm çıktı doktor takip edicez dedi dün çekildim farklı sonuç bugün tekrar istedi farklı sonuç çıktı anlamadım bir türlü
pandapanda Benimde 2.derecede geniş 3 haftada bir ultrsona giricem 7 haftalığız şuan bebek büyüdükçe sanırım genişlediğinde tel takıyorlar