Dilaraa0740 Ebruyar Zeynep inci serhat Merve uğur ben Merve ugura gidiyorum şuan memnunum onda yapmayı düşünüyorum doğumu
Beyazmelekkk Dilaraa0740 artık sezeryanda Dr gün veremiyormus. Nöbetçi kimse sezeryana da o girecekmiş geçen hafta Dr um öyle soyledi
Poyraz07 Benım eltım 6ay önce orda yaptı çok memnun kaldı doktoru zeynep hanım ama randevu bulmak çok çok zor zeynep hanıma
Dilaraa0740 Beyazmelekkk yaaaa bende doktorumun nöbetçi olduğu gün yaparım artık🥺 çoğu doktoru hiç sevmedim onlara denk gelmek istemiyorum
Beyazmelekkk Dilaraa0740 merhaba benim gittiğim Dr artık Mart ayında hastanede olmayacakmış ve benim doğumda Mart ilk haftası sezeryan olacaktı. Gerçi artık sezeryan için hangi dr nobetci ise o girecekmis . Üzdü ya
Dilaraa0740 Beyazmelekkk bilmem o zaman geldiğinde sorarım ne zaman nobetcisiniz diye zaten sezeryanla olucak direk giderim inşallah Merve ugura gidiyorum
Ebruyar 2-3 gündür elif ışık hanıma bakıyorum randevu yok 10 şubata kadar doluymuş bir iyi doktorlardan serhat var gördüğüm kadarıyla diğerlerine maalesef
Beyazmelekkk Ebruyar kaç haftalık hamilesiniz ? Artık şehir Hastanesi’nde yeni karara göre sezeryanda da nöbetçi hangi Dr ise o girecek denildi
Kumsalzeyus annelinko başka biri yazmıştı 4 gün sancı çekmiş eşi hep yanındaymış tek kişi odada doğum olunca iki kişilik odada esı ve bir kişi daha kalmış yanında
Beyazmelekkk Dilaraa0740 son randevuyu şimdi herhangi bir dra mi alsam yoksa elif hanıma almıştım ya ona gidiyorum diye onda mi kalsa randevu sizce ne yapsam ? Gerçi Dr bana da gelsen baskasina da rastagele doktor sezeryana girecek dedi