Lolopelo ben paket almsmırım bır cok dr gittim en cok oacar beyi begenmıstım çok rahat güler yüzlğ ve ilgili sizi hiç zora sokmuyor hıc bır komuda dogum yapmadıgım ıcın daha ılerısı ıcım bısey dıyemeceğim ama sizin dedıgınız yenıdogan kısmında sorun olmus oluyor yıne oscar beylik degıl sorun kotu dusunmeyın saglıcakla alırsanız cocugu kıcagınıza sonrasında baska cocukcu bulursunuz ıcınıze sınen